Google AdWords Reklam
Google Reklam diğer bir adı ile Google AdWords Reklam arama motoru reklamcılığının en popüleri sayılan, Google hizmetidir. Doğal arama sonuçlarında sitenizin istenilen konumda sıralanmasını sağlar. Müşterilerinizin Google da arama yaptığında sizin belirleyeceğiniz anahtar kelimelerde ilk sayfalarda yerinizi almanızı sağlayacaktır. AdWords Reklam size bu fırsatı en ekonomik bir şekilde sunmaktadır.
Google AdWords Nedir
İnternette Müşterileriniz Sizi Arıyor!
Her gün İnternette milyonlarca kullanıcı, sizin sattığınız ürünleri veya sunduğunuz hizmetleri Google da arıyor.
Dünyanın en büyük pazarı olan İnternet pazarından sizde söz sahibi olmak istemez misiniz?
Yapılan İstatistiklere göre, arama sonuçlarının ilk sayfasındaki firmalar bu pazardaki en büyük payını paylaşmaktalar. Sizinde bu pazardan payınızı almanın en kolay ve ekonomik yolu Google AdWords Reklamla mümkün.
Aşağıdaki seçeneklerden size en uygun olan Google AdWords Reklam kampanyasını seçin ve İnternette sizi arayan potansiyel müşterilerinize ulaşmanın ilk adımını atın.
İşletmenize En Uygun Olan Google AdWords Reklam Kampanya Paketini Seçin
K. İŞLETMELER YEREL
Küçük İşletmeler için Kendi Şehirlerinde
- 30 Günlük Reklam Kanpanyası
- 7/24 Telefon + E-Posta Desteği
- Haftalık Kampanya Raporlaması
- Geri Dönüşüm Optimizasyonu
- Anahtar Kelime Danışmanlığı
- Reklamlar Şehrinizde Görüntülenir
- Reklamlar Tüm Yurtta Görüntülenir
B. İŞLETMELER YEREL
Büyük İşletmeler için Kendi Şehirlerinde
- 30 Günlük Reklam Kanpanyası
- 7/24 Telefon + E-Posta Desteği
- Haftalık Kampanya Raporlaması
- Geri Dönüşüm Optimizasyonu
- Anahtar Kelime Danışmanlığı
- Reklamlar Şehrinizde Görüntülenir
- Reklamlar Tüm Yurtta Görüntülenir
K. İŞLETMELER GENEL
Küçük İşletmeler için Yurt Genelinde
- 30 Günlük Reklam Kanpanyası
- 7/24 Telefon + E-Posta Desteği
- Haftalık Kampanya Raporlaması
- Geri Dönüşüm Optimizasyonu
- Anahtar Kelime Danışmanlığı
- Reklamlar Şehrinizde Görüntülenir
- Reklamlar Tüm Yurtta Görüntülenir
B. İŞLETMELER GENEL
Büyük İşletmeler için Yurt Genelinde
- 30 Günlük Reklam Kanpanyası
- 7/24 Telefon + E-Posta Desteği
- Haftalık Kampanya Raporlaması
- Geri Dönüşüm Optimizasyonu
- Anahtar Kelime Danışmanlığı
- Reklamlar Şehrinizde Görüntülenir
- Reklamlar Tüm Yurtta Görüntülenir
Google AdWords Reklam Hakkında Sıkca Sorulan Sorular
Adwords Nedir ?
Adwords programına kayıt olduğunuzda aşağıdaki kanallarda reklamınız gözükecektir. Google Arama motorunda: Sağ tarafta veya en üstte sponsor bağlantı şeklinde. Arama Ortakları Sayfalarında: Arama ortakları arama altyapısı olarak Google motorunu kullanan portal ya da sitelerdir. Adwords reklamları bu sitelerde, arama sonuçlarının en üstünde gösterilir. İçerik Ortaklarının sayfalarında: İçerik ortakları, adsense programına kayıtlı web siteleridir. Bu sitelerdeki Adwords reklamları, içerik ortaklarının belirlediği yerlerde görüntülenmektedir.
Reklamlar nerede gösterilir ?
Arama Ortakları Sayfalarında: Arama sonuçlarının en üstünde İçerik Ortaklarının sayfalarında: İçerik ortaklarının belirlediği yerlerde
Sıralama neye göre belirlenir ?
Reklam Sırası = TBM Teklifi x Kalite Puanı TBM Teklifi : Tıklama başı maliyet teklifi. Her bir tıklama için verdiğiniz maksimum tekliftir. Ödeyeceğiniz tıklama başı ücret verdiğiniz tekliften asla fazla olmayacaktır. Kalite Puanı : İlgili reklamın alakalığının bir ölçüsüdür. Kalite Puanı anahtar kelimenin tıklama oranı (TO), reklam metininin alakalılığı, anahtar kelime performans geçmişi, ve diğer alakalılık faktörleri ile belirlenir. Reklamım sarı alanda gözükür? Adwords reklam programı, kalite puanı yüksek olan, yeterli günlük harcama bütçesini sağlayan ve uzun süreli devam eden reklamları doğal arama sonuçlarının üstünde listeleyebilir. Bunun için ayrıca bir programa kayıt olmaya gerek yoktur.
Ödeyeceğim ücret nasıl belirlenir?
bu kelimelerdeki reklam veren rekabetine, reklamınızın hedeflediği yerleşim (coğrafya ve dil) ve dağıtım (Yayın saati ve günleri) hedeflerine göre değişir. web sitemiz üzerinden mevcut paket bütçelerinden biri (Minimum 300 TL) Hesabınıza yüklenir. Yüklenen bütçe kelimelerin TBM sine ve almış olduğu tıklamaya göre belirli bir sürede tükenir. Reklam uzmanlarımız reklam bütçesini genellikle 1 ay içerisinde tükenecek şekilde ayarlar.
Tıklama başı ücret nasıl belirlenir ?
Bunun sebebi ilgili anahtar kelimenin arama potansiyeli ve o kelimedeki reklam veren rekabetidir. Bu aradaki rekabeti açık arttırmaya benzetebiliriz. Ancak farklı olarak bir kelimenin yüksek TBM ye sahip olması her zaman daha üstte olacağı anlamına gelmez. Optimizasyonu iyi yapılmış bir reklamın daha üst konumlara üstelik daha düşük tıklama başı maliyetlerle çıkması mümkündür. Bunun olabilmesi için reklamınızı uzman bir kişi tarafından hazırlanması çok önemlidir.
Anahtar kelimelerime fiyat teklifi alabilirmiyim ?
Her ne kadar Google Trafik Estimator aracı ile anahtar kelimelerinizin geçmiş performansı ve oluşan rekabet görülebilse dahi, buradaki verilerden bir teklif oluşturmak gerçekçi olmayacaktır. Unutmayınız ki, optimizasyon bir süreçtir. Üstelik daha hazırlanmamış bir reklam için bir tıklama başı maliyeti yapmak gerçeği yansıtmayacaktır. Bunun dışında Google, adwords reklamlarında da alakalı web sitelerine reklam sonuçlarında daha üst konumları kazanmasını sağlar. Pratikte bu, oluşacak tıklama başı maliyetlerin web sitenizle ilgili bir takım kriterlere de bağlı olacağı anlamına gelmektedir.
Anahtar kelime seçiminde bir sınır varmıdır?
Ancak seçtiğiniz anahtar kelimeleri genelden özele doğru rafine etmeniz çok önemlidir. Aksi takdirde satışa dönüşmeyen fazla tıklama (fazla maliyet) almış yada tıklama oranı (TO) düşük reklamlar oluşturmuş olursunuz.
Kişisel Siteler, Blog Sitesi, Firma Web Sitesi, Emlak Sitesi, E-Ticaret Sitesi, Magazin Siteleri, Haber Siteleri, Multimedya Siteler, profesyonel temalar, en iyi wordpress temaları, wordpress temaları, wordpress temalar. Web Tasarım ve Hazır Site